Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Казнадій С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Казнадій С. П. Досвід застосування рейтингової системи при викладанні вищої математики [Електронний ресурс] / С. П. Казнадій, В. П. Мурашковська, Л. А. Руновська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_113_10
| 2. |
Казнадій С. П. Використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі [Електронний ресурс] / С. П. Казнадій, В. П. Мурашковська, Л. А. Руновська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 2. - С. 263-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_2_34
| 3. |
Мурашковська В. П. Психолого-педагогічні основи математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків [Електронний ресурс] / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_52 Проаналізовано сукупність загальних якостей інженера-механіка, які виховані на початкових курсах. Розглянуто, основні завдання, які виконує інженер-механік у професійної діяльності та узагальнено основні етапи інженерної діяльності. Виявлено психологічні умови подолання труднощів у навчанні математики. Визначено педагогічно важливі якості і властивості особистості інженера-механіка. Важливою передумовою організації процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків є врахування психологічних особливостей головних суб'єктів навчального процесу - студентів. Під час вивчення фундаментальної підготовки у вузі не можна не враховувати психологічні і вікові особливості студентів молодших курсів. Зроблено акцент на формування як якомога більшої кількості професійно значущих якостей під час вивчення математичних дисциплін на початкових курсах навчання. Психологічними умовами подолання труднощів у навчанні математики у майбутніх інженерів-механіків є умови, які пов'язані з розвитком оптимального співвідношення загальних здібностей - до навчання і спеціальних. У зв'язку зі збільшенням масштабу завдань, що вирішуються інженерами-механіками, відбувається кардинальна зміна інженерної діяльності в цілому, змінюється і набувають нового сенсу зміст, цілі та функції інженерної праці. Отже, питання особистісного становлення майбутніх інженерів-механіків в аспекті їх професійної діяльності має постійно знаходитися в центрі уваги вищої школи. Для цього система навчально-освітнього процесу повинна бути вибудувана на психолого-педагогічній основі гармонізації розвитку студента і як особистості, і як фахівця. Завдання, які вирішуються інженерами в ході професійної діяльності, визначають функції інженера-механіка, які вимагають наявності у випускників вузу певних якостей. Розглянуто математичну підготовку майбутніх інженерів-механіків і застосування знань з математики з перспективною проекцією на професійну діяльність у майбутньому.
| 4. |
Мурашковська В. П. Окремі аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків у процесі математичної підготовки у ВНЗ [Електронний ресурс] / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_22 Розглянуто відповідність між професійною діяльністю і навчальною математичною діяльністю майбутнього інженера-механіка. Висвітлено особливості формування професійної компетентності у процесі математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків. Зазначено, що важливою складовою ланкою навчальної діяльності студентів є формування прийомів роботи з навчальними математичними матеріалами. Навчальні завдання повинні орієнтувати майбутніх інженерів-механіків на формування професійної компетентності. Студенту необхідно мати математичні знання для вирішення практичних завдань, вміти застосовувати математичні методи для моделювання виробничих, технологічних процесів у подальшій професійній діяльності. Сформульовано вимоги до системи навчальних математичних завдань, що висуваються на початковому етапі навчання студентів у технічному вузі. Саме на початку трудового шляху важливо правильно "закласти фундамент" професійного становлення. Дуже важливою є інтеграція математики зі спеціальними предметами, що підвищує мотивацію вивчення математики студентами, які порівнюють доцільність вивчення дисциплін з їх професійною значущістю. Проаналізовано, що вивчення математики у ВНЗ необхідно орієнтувати в русло застосування комп'ютерних засобів для вирішення різних математичних задач. Завданням математичної підготовки в вузах є підготовка студентів до власне математичної діяльності, яка спрямована на створення об'єктивно нового і значущого для суспільства математичного знання, що виражається в умінні орієнтуватися в математичному матеріалі і творити в ньому. Це передбачає самостійний пошук і визначення потрібної інформації, синтез різної інформації. На підставі проведеного дослідження виявлено вимоги, які доцільно використовувати до математичних завдань під час організації навчальної діяльності майбутніх інженерів-механіків. Новітні інженерні інновації реалізуються на базовому науковому фундаменті і підтверджуються математичним обгрунтуванням. Математично освічений фахівець, як правило, є професійно успішним.
| 5. |
Горлинський Б. В. Формалізація процесу математичного моделювання адаптивної зміни структури кодів в безпроводових засобах передачі даних [Електронний ресурс] / Б. В. Горлинський, С. В. Зайцев, С. П. Казнадій, Л. І. Зайцева // Екологічна безпека та природокористування. - 2019. - Вип. 3. - С. 64-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebpk_2019_3_9
|
|
|