Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Казнадій С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Казнадій С. П. 
Досвід застосування рейтингової системи при викладанні вищої математики [Електронний ресурс] / С. П. Казнадій, В. П. Мурашковська, Л. А. Руновська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_113_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.295 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Казнадій С. П. 
Використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі [Електронний ресурс] / С. П. Казнадій, В. П. Мурашковська, Л. А. Руновська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 2. - С. 263-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_2_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.478 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мурашковська В. П. 
Психолого-педагогічні основи математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків [Електронний ресурс] / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_52
Проаналізовано сукупність загальних якостей інженера-механіка, які виховані на початкових курсах. Розглянуто, основні завдання, які виконує інженер-механік у професійної діяльності та узагальнено основні етапи інженерної діяльності. Виявлено психологічні умови подолання труднощів у навчанні математики. Визначено педагогічно важливі якості і властивості особистості інженера-механіка. Важливою передумовою організації процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків є врахування психологічних особливостей головних суб'єктів навчального процесу - студентів. Під час вивчення фундаментальної підготовки у вузі не можна не враховувати психологічні і вікові особливості студентів молодших курсів. Зроблено акцент на формування як якомога більшої кількості професійно значущих якостей під час вивчення математичних дисциплін на початкових курсах навчання. Психологічними умовами подолання труднощів у навчанні математики у майбутніх інженерів-механіків є умови, які пов'язані з розвитком оптимального співвідношення загальних здібностей - до навчання і спеціальних. У зв'язку зі збільшенням масштабу завдань, що вирішуються інженерами-механіками, відбувається кардинальна зміна інженерної діяльності в цілому, змінюється і набувають нового сенсу зміст, цілі та функції інженерної праці. Отже, питання особистісного становлення майбутніх інженерів-механіків в аспекті їх професійної діяльності має постійно знаходитися в центрі уваги вищої школи. Для цього система навчально-освітнього процесу повинна бути вибудувана на психолого-педагогічній основі гармонізації розвитку студента і як особистості, і як фахівця. Завдання, які вирішуються інженерами в ході професійної діяльності, визначають функції інженера-механіка, які вимагають наявності у випускників вузу певних якостей. Розглянуто математичну підготовку майбутніх інженерів-механіків і застосування знань з математики з перспективною проекцією на професійну діяльність у майбутньому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 897.534 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мурашковська В. П. 
Окремі аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків у процесі математичної підготовки у ВНЗ [Електронний ресурс] / В. П. Мурашковська, С. П. Казнадій // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_22
Розглянуто відповідність між професійною діяльністю і навчальною математичною діяльністю майбутнього інженера-механіка. Висвітлено особливості формування професійної компетентності у процесі математичної підготовки майбутніх інженерів-механіків. Зазначено, що важливою складовою ланкою навчальної діяльності студентів є формування прийомів роботи з навчальними математичними матеріалами. Навчальні завдання повинні орієнтувати майбутніх інженерів-механіків на формування професійної компетентності. Студенту необхідно мати математичні знання для вирішення практичних завдань, вміти застосовувати математичні методи для моделювання виробничих, технологічних процесів у подальшій професійній діяльності. Сформульовано вимоги до системи навчальних математичних завдань, що висуваються на початковому етапі навчання студентів у технічному вузі. Саме на початку трудового шляху важливо правильно "закласти фундамент" професійного становлення. Дуже важливою є інтеграція математики зі спеціальними предметами, що підвищує мотивацію вивчення математики студентами, які порівнюють доцільність вивчення дисциплін з їх професійною значущістю. Проаналізовано, що вивчення математики у ВНЗ необхідно орієнтувати в русло застосування комп'ютерних засобів для вирішення різних математичних задач. Завданням математичної підготовки в вузах є підготовка студентів до власне математичної діяльності, яка спрямована на створення об'єктивно нового і значущого для суспільства математичного знання, що виражається в умінні орієнтуватися в математичному матеріалі і творити в ньому. Це передбачає самостійний пошук і визначення потрібної інформації, синтез різної інформації. На підставі проведеного дослідження виявлено вимоги, які доцільно використовувати до математичних завдань під час організації навчальної діяльності майбутніх інженерів-механіків. Новітні інженерні інновації реалізуються на базовому науковому фундаменті і підтверджуються математичним обгрунтуванням. Математично освічений фахівець, як правило, є професійно успішним.
Попередній перегляд:   Завантажити - 880.275 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Горлинський Б. В. 
Формалізація процесу математичного моделювання адаптивної зміни структури кодів в безпроводових засобах передачі даних [Електронний ресурс] / Б. В. Горлинський, С. В. Зайцев, С. П. Казнадій, Л. І. Зайцева // Екологічна безпека та природокористування. - 2019. - Вип. 3. - С. 64-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebpk_2019_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського